Home » Over ons
Wij werken vandaag aan morgen.
Daardoor weet u waar u aan toe bent. Nu… en in de toekomst.
Over Practical Personal.
Administraties bijhouden is superleuk. Laten wij dat statement nou eens maken! Maar waarom vraagt u zich af? Het is toch alleen maar bonnen en facturen verzamelen en daar de BTW uithalen omdat de belastingdienst dat wil!? Of toch niet? Is het misschien veel meer dan dat éne noodzakelijke?
Je zou het zo kunnen zeggen: een onderneming zonder correcte administratie is als een boot zonder roer of sterker, zonder kompas. Geen inzicht betekent regelmatig bezig zijn met, investeren in of bezuinigen op gebieden die niet bijdragen aan het doel van de onderneming.
Bij Practical Personal zien we niet alleen de noodzaak van een correcte administratie, maar we vinden het ook nog eens leuk. Want als cijfers op zijn plek beginnen te vallen, kan er koers bepaald worden en bijgestuurd worden in de juiste richting.
Wij als Practical Personal houden van een helikopterview en kunnen dit ook beter doen, omdat we wel passie hebben voor u en uw onderneming, maar toch vanaf een afstand daarnaar kijken.
Door gedrevenheid, klantvriendelijkheid en heldere afspraken komen we tot dit resultaat: een up-to-date boekhouding en daarmee koers bepalen.
Ons team
Marieke Scheepens
Directie & Relatiemanagement
“Het mooiste in mijn werk is het vinden van de beste oplossing voor de klant op het gebied van belastingen. Dat is best hard werken, want belastingwetten wijzigen ieder jaar.
Ik heb er plezier in, dat ik de klant hiermee blij kan maken. Ik ga voor gemoedsrust bij de klant!
Naast mijn werk doe ik ook vrijwilligerswerk als penningmeester en houd ik samen met mijn man Roderik het huishouden en mijn 3 jongens draaiende. Ik houd van een goed boek en ja, van nieuwe dingen leren!”
Roderik Scheepens
Directie & Automatisering
“Als mede-eigenaar houd ik samen met Marieke in de gaten of we blijven doen waarvoor we staan: persoonlijke aandacht en correcte cijfers.
Mijn dagen zijn soms hectisch, soms rustig. De ene dag ga ik langs klanten of moet ik veel kleine vragen oplossen. De andere dag op de werkvloer, bezig met inboeken, controleren en btw-aangifte. Persoonlijk contact vind ik het leukste omdat je met mensen bezig bent en een band kan opbouwen. Mijn passie? Auto’s, racen, formule 1, ik waardeer echter ook een goed boek of een puzzel.”
Karien Kruyswijk
“Bij Practical & Personal houd ik mij vooral bezig met de administratie van een aantal klanten.
Ik vind het leuk om samen met die klanten te zoeken naar een optimale en prettige samenwerking.
Naast dit administratieve werk ben ik zzp’er op het gebied van de geweldloze communicatie, en besteed tussen de bedrijven door mijn tijd aan mijn gezin, mijn teckel en ben daarnaast graag creatief bezig.”
Jiska Meesters
“Het geeft mij voldoening als zaken goed geregeld zijn. Als officemanager ben ik verantwoordelijk voor het reilen en zeilen op kantoor. Van mail bijhouden en agenda planning, tot het up-to-date houden van de clientgegevens en deadlines bewaken. Ook voor het bijhouden van een enkele administratie draai ik mijn hand niet om. Naast werk, vliegt de tijd voorbij in mijn gezellige en actieve jongens-gezin. En als ik nog wat tijd over heb, kan ik echt ontspannen tijdens t lezen van een goed boek of een yin-yoga sessie.”
Hidde Schaapman
“Als Junior aangifte medewerker verzorg ik omzetbelastingaangiftes en inkomstenbelastingaangiftes. Daarnaast heb ik ook een eigen klantenbestand waarvan ik de administraties bijhoud. Het leuke aan mijn werk is dat ik mensen verder kan helpen met het ontwikkelen van hun bedrijf, en hun doelen.
Naast het werk ben ik graag sportief bezig met in de zomer voetbal, en in de winter ijshockey. Dit is voor mij de perfecte balans tussen overdag op het kantoor en in de avond lekker bewegen.”
Madushani Havekes
TELEFOONNUMMER
E-MAILADRES
ADRES
Meidoornkade 22 unit 0.05
3992 AE Houten
Neem contact met ons op