Home » FAQ

Veel gestelde vragen

1Waarom kan ik met mijn Exact Online gebruikersnaam, wachtwoord en Google authenticator code niet meer inloggen, terwijl ik de juiste inloggegevens en code gebruik?
  • Hij kan altijd een keer blijven hangen. Probeer het 5 minuten later nog eens. Werkt dit niet, kies dan voor herstellen 2-staps verificatie. Zie je dit niet, bel gerust, dan proberen we hem samen aan de praat te krijgen.
2Waarom krijg ik soms een mail terug van Exact dat er inkoop- of verkoopfacturen niet geüpload kunnen worden?
  • De digitale brievenbus van uw administratie binnen Exact kan alleen de volgende formaten aan: .pdf, .jpg, .jpeg, .tiff, .png, .xml. Het kan zijn, dat de factuur in de mail geplakt is (in de tekst), deze kan niet doorgestuurd worden naar de digitale brievenbus. 
  • Het mailadres waarvan u het document doorstuurt, staat niet in de lijst van toegestane afzenders. Geef dit mailadres aan ons door, dan zetten wij die voor u erbij.
  • Het bestand is groter dan 25 MB.
TELEFOONNUMMER

+31 (0)30 340 0013

E-MAILADRES

info@practicalpersonal.nl

ADRES

Meidoornkade 22 unit 0.11
3992 AE Houten

Neem contact met ons op