Home » FAQ
Veel gestelde vragen
1Waarom kan ik met mijn Exact Online gebruikersnaam, wachtwoord en Google authenticator code niet meer inloggen, terwijl ik de juiste inloggegevens en code gebruik?
- Soms kom je op een verkeerde inlogpagina van Exact terecht voor bijvoorbeeld de Engelstalige markt. Voor de NL omgeving klik hier: https://start.exactonline.nl/docs/Login.aspx?_Division_= of kopieer de link naar de webadresbalk van de internetbrowser.
- Hij kan altijd een keer blijven hangen. Probeer het 5 minuten later nog eens. Werkt dit niet, kies dan voor herstellen 2-staps verificatie. Zie je dit niet, bel gerust, dan proberen we hem samen aan de praat te krijgen.
2Waarom krijg ik soms een mail terug van Exact dat er inkoop- of verkoopfacturen niet geüpload kunnen worden?
- De digitale brievenbus van uw administratie binnen Exact kan alleen de volgende formaten aan: .pdf, .jpg, .jpeg, .tiff, .png, .xml. Het kan zijn, dat de factuur in de mail geplakt is (in de tekst), deze kan niet doorgestuurd worden naar de digitale brievenbus.
- Het mailadres waarvan u het document doorstuurt, staat niet in de lijst van toegestane afzenders. Geef dit mailadres aan ons door, dan zetten wij die voor u erbij.
- Het bestand is groter dan 25 MB.
TELEFOONNUMMER
E-MAILADRES
ADRES
Meidoornkade 22 unit 0.05
3992 AE Houten
Neem contact met ons op