Home » Administratiekantoor Zeist

Administratie-kantoor Zeist.

Is uw onderneming in Zeist of omgeving gevestigd en bent u op zoek naar een administratiekantoor? Staat u op het punt een onderneming te beginnen of bent u op zoek naar een nieuw administratiekantoor? Dan bent u bij Practical Personal aan het juiste adres. U kunt bij ons terecht met uw administratie en verder voor uw boekhouding, aangifte omzetbelasting, inkomstenbelasting, fiscaal advies en belastingadvies. Wij helpen u graag verder met de groei van uw onderneming. Nu en in de toekomst! 

Jaar
ervaring
0
Tevreden
klanten
0 +

 Waarom een administratiekantoor?

Als zelfstandig ondernemer heeft u al genoeg om aan te denken. Uw bedrijf draaiende houden, contact onderhouden met klanten, nieuwe contacten leggen, administratie bijhouden en dan ook nog de boekhouding en de belastingaangifte. Voordat u het weet zorgt deze drukte ervoor dat u stapels met administratie heeft liggen waar u maar niet aan toe komt. Kortom, tijd om een administratiekantoor in te schakelen.

 

Als u de administratieve zaken en belastingaangifte aan ons als administratiekantoor uitbesteedt, schept dat voor u meer ruimte, tijd en energie om te focussen op uw core business. En dat is natuurlijk ontzettend belangrijk: terwijl wij ervoor zorgen dat de administratie op orde is, kunt u ondertussen nieuwe contacten, klanten en stakeholders werven en uw onderneming laten groeien!

Onze service als administratiekantoor gaat verder

Voor een vast bedrag per maand verwerken wij alle administratie en verzorgen wij de belastingaangiften. Dat gebeurt online, zodat u altijd en overal de boekhouding kunt inzien. Wij bewaren en bewaken de gegevens én daarnaast krijgt u deskundig advies en slimme tips.

Wij staan voor:

  • Passie voor u en uw onderneming
  • Heldere afspraken
  • Up-to date boekhouding voor een duidelijke koers

Wat klanten over ons zeggen

Bart van den Bosch

  • Uitstekend administratiekantoor voor een prima prijs. Zit er nu al 6 jaar en nog steeds naar volle tevredenheid.
 

John Maree

  • Marieke Scheepens eigenaar van Practical Personal is een flexibel persoon die op het gebied van financiële administratie haar mannetje staat. Er is een proactieve houding inzake financieel en fiscaal advies richting onze organisatie. Een snelle en goede verwerking van onze boekhouding resulteren in een maandelijks up-to-date status.

Wat wij voor u kunnen betekenen?

Administratiekantoor Practical Personal geeft niet alleen belastingadvies, maar kan u ook helpen bij diverse andere zaken. Omdat we als administratiekantoor in de provincie Utrecht zijn gevestigd, zijn we bijvoorbeeld op de hoogte van lokale regelingen en staan we snel bij je op de stoep als er iets is. Ons kantoor is breed gespecialiseerd en heeft de nodige expertise in huis, waardoor we u als ondernemer volledig kunnen ontzorgen.

 

Een greep uit waar we u mee kunnen helpen:

Gratis kennismakingsgesprek

Vrijblijvend kennismaken met ons administratiekantoor? Neem dan contact op voor een gratis kennismakingsgesprek met een van onze adviseurs. Of u nu voor belastingaangifte, loonadministratie of het oprichten van uw onderneming bij ons aanklopt, Practical Personal helpt u graag verder!

Wij geven u graag advies op het gebied van.

Eenmanszaak

v.a. €100,- p.m.

Lees meer

V.o.f. / maatschap

v.a. €100,- p.m.

Lees meer

Besloten vennootschap

v.a. €100,- p.m.

Lees meer

Holding

v.a. €100,- p.m.

Lees meer

Vereniging en stichting

v.a. €100,- p.m.

Lees meer

Second opinion

v.a. €100,- p.m.

Lees meer

TELEFOONNUMMER

+31 (0)30 340 0013

E-MAILADRES

info@practicalpersonal.nl

ADRES

Meidoornkade 22 unit 0.11 3992 AE Houten

Neem gerust contact met ons op.